№ | Дата | Тема | Домашнє завдання | Примітка |
1 | 16.03.2020 | Дієслова на –ся (літературна вимова і правопис). Спостереження за значенням дієслів на–ся у тексті. Утворення (за зразком) різних форм дієслів на –ся і вживання їх у реченнях, мовленні. | Впр.318 | |
2 | 17.03.2020 | Дієслова на –ся (літературна вимова і правопис). Спостереження за значенням дієслів на–ся у тексті. | Виписати п`ять речень з дієсловами на -ся | |
3 | 18.03.2020 | Розвиток зв`язного мовлення. "Прийшла весна" | Написати твір-розповідь про весну. | |
4 | 30.03.2020 | Повторення вивченого про дієслово | Підготуватись до контрольної роботи | |
5 | 31.03.2020 | Контрольна робота по темі "Дієслово" | Завдання скинула у Viber | |
6 | 01.04.2020 | Поняття про прислівник як частину мови (значення, питання, роль у реченні, зв′язок з дієсловами).Вправа324 | Вивчити правило с.165 впр.325 | Перегляд відео wym-1585073028701 |
7 | 06.04.2020 | Незмінюваність– основна граматична ознака прислівників. | Виписати з художнього твору прислівники | |
8 | 07.04.2020 | Урок розвитку зв’язного мовлення. Мінерал мудрості | с.61-64 | |
9 | 08.04.2020 | Прислівники,близькі і протилежні за значенням. Поширення речень ( тексту)прислівниками. Впр.326,327 | Впр.328 | |
10 | 13.04.2020 | Прислівники,близькі і протилежні за значенням. Поширення речень ( тексту)прислівниками.впр. 329,330 | Впр.331 | |
11 | 14.04.2020 | Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками.впр.332, 333,334 | впр.335 | |
12 | 15.04.2020 | Урок розвитку зв’язного мовлення. Великодні писанки і крашанки. | с.57-60 | |
13 | 21.04.2020 | Спостереження за роллю прислівників у тексті.впр.336,337 | впр.338 | |
14 | 22.04.2020 | Вибір із поданих прислівників тих,які найбільше відповідають меті та типу висловлювання. Впр.339, 340 | впр.341 | |
15 | 27.04.2020 | Уживання прислівників під час побудови текстів. впр.342,343 | впр.344 | |
16 | 28.04.2020 | Урок розвитку звязного мовлення | с.65-68 | |
17 | 29.04.2020 | Перевірка мовних знань і вмінь з темт: "Дієслово", "Прислівник" | Завдання скинула у Viber | |
18 | 04.05.2020 | Повторення вивченого матеріалу | ||
19 | 05.05.2020 | Узагальнння за темою "Прислівник" | ||
20 | 06.05.2020 | Урок розвитку зв`язного мовлення "Найвиселіший місяць" | с.69-72 | |
21 | 12.05.2020 | Повторення вивченого про іменник.Впр 351,352 | впр.353 | |
22 | 13.05.2020 | Повторення вивченого про прикметник.впр.354,355 | впр.358 | |
23 | 18.05.2020 | Урок розвитку зв’язного мовлення.Мої мрії про літо | с.73-76 | |
24 | 19.05.2020 | Повторення вивченого про будову слова та текст.впр.359,361 | впр.362 | |
25 | 20.05.2020 | Повторення вивченого про дієслово.впр.363,364 | впр.366 | |
26 | 25.05.2020 | Повторення вивченого про числівник та прислівник. впр.367,369 | впр.373 | |
27 | 26.05.2020 | Повторення вивченого про займенник. впр.375,377 | впр.378 | |
28 | 27.05.2020 | Узагальнюючий урок за рік. |
№ | Дата | Тема | Домашнє завдання | Примітка |
1 | 12.03.2020 | Життя і творчістьМаксима Рильського. Поезія МаксимаРильського: від спогадів дитинства до духовного заповіту дітям. Максим Рильський «Дитинство» «Ким хочеш бути, хлопчику, в житті?» | с.113-114 | |
2 | 13.03.2020 | Підсумковий урок за темою «Видатні українські письменники» | с.115 | |
3 | 16.03.2020 | Вступ до розділу. Езоп – перший байкар. Езоп «Двоє приятелів і ведмідь» | с.116-118 | |
4 | 18.03.2020 | Життя і творчість Леоніда Глібова. Істотні ознаки байки. Леонід Глібов «Зозуля й Півень» | с.119-121 | |
5 | 19.03.2020 | Особливості п’єси-казки як жанру. Будова п’єси. Неля Шейко-Медведєва « Лисиця, що впала з неба”(П’єса-казка на 2 дії) | с.124-128 | |
6 | 20.03.2020 | Особливості п’єси-казки як жанру. Будова п’єси. Неля Шейко-Медведєва « Лисиця, що впала з неба”(П’єса-казка на 2 дії) | с.129-133 | |
7 | 30.03.2020 | Вибіркова інсценізація п’єси-казки. Неля Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба» (П’єса- казка ) | с.124-133 | |
8 | 01.04.2020 | Урок позакласного читання.А вже весна, а вже красна | поз.чит. с.101-107 | |
9 | 02.04.2020 | Життя і творчість Олени Пчілки.Олена Пчілка. « Котова наука»Підсумковий урок за темою «Розповіді про нас самих» | Я люблю читати с.121-123 с.134. підручник | |
10 | 03.04.2020 | Вступ до розділу. Ліна Костенко. Затишно дітям в пазусі казок…Життя і творчість Олександра Пушкіна. Чарівні перетворення. О.Пушкіна «Казка про Царя Салтана»(уривки). | с.135-139 | перегляд мультфільма wym-1585507137960 |
11 | 06.04.2020 | Чарівні перетворення. Олександр Пушкін. Казка про царя Салтана. (продовження) | с.139-142 | |
12 | 08.04.2020 | Життя і творчість Ганса Крістіана Андерсена. Ганс Крістіан Андерсен «Гидке каченя» | с.143-145 | Читаємо казку wym-1586154488379 |
13 | 09.04.2020 | Позитивні і негативніперсонажі. Ганс Крістіан Андерсен« Гидке каченя» (продовження). | с.146-148 | |
14 | 10.04.2020 | Позитивні і негативніперсонажі. Ганс Крістіан Андерсен« Гидке каченя» (продовження). | с.148-150 | |
15 | 13.04.2020 | Урок позакласного читання.Світ дитинства | Позакласне читання с.108-116 | |
16 | 15.04.2020 | Життя і творчість Джанні Родарі. Джанні Родарі « Дорога, що нікуди не вела». | c.151-153 | виконати після прочитаного твору wym-1586487113578 |
17 | 16.04.2020 | Контрольна робота Робота з літературним твором (письмово) | завдання скинула у Viber | |
18 | 17.04.2020 | Підсумковий урок за темою: «Літературні казки зарубіжних письменників» | с.154 | |
19 | 22.04.2020 | Вступ до розділу.Любов Забашта «Сказав мудрець»…Анатолій Костецький «Мрія», "Спішу до додому" | с.155-158 | |
20 | 23.04.2020 | Найдорожча знахідка. Василь Сухомлинський «Не загубив, а знайшов» | с.159-160 | |
21 | 24.04.2020 | Урок позакласного читання.Світ у мені і в світі я | Позакласне читання с.117-124 | |
22 | 27.04.2020 | Життя і творчість Всеволода Нестайка. Всеволод Нестайко «Шура і Шурко» | с.160-162 | використати в роботі wym-1587840788904 |
23 | 29.04.2020 | Життя і творчість Всеволода Нестайка. Всеволод Нестайко «Шура і Шурко» | с.162-165 | |
24 | 30.04.2020 | Життя і творчість Всеволода Нестайка. Всеволод Нестайко «Шура і Шурко» | с.165-166 | |
25 | 04.05.2020 | Нових друзів наживай, а старих не забувай. Марія Чумарна «Казка про друга» | с.166-168 | |
26 | 06.05.2020 | Нових друзів наживай, а старих не забувай. Марія Чумарна «Казка про друга» (продовження роботи над твором) | с.168-170 | |
27 | 07.05.2020 | Гумористичні твори. Всеволод Нестайко. Із сміхом треба бути обережним. Галина Малик. Мавпині іменини | с.171-172 | |
28 | 08.05.2020 | Із гумором про серйозне. Грицько Бойко «Консультант» Микола Сингаївський «Сміх для всіх» | с.172-173 | |
29 | 13.05.2020 | Урок позакласного читання Моя сім'я ,моя родина | с.125-132 | |
30 | 14.05.2020 | Контрольна робота .Читання вголос (усно)Розпізнавай і розвивай свої здібності. В Сухомлинський «Співуча пірїнка» Степан Пушик «Новинкар». Леся Мовчун «Арфа для павучка. | 174-175 «Ял.ч.»с.142-147 | |
31 | 15.05.2020 | Образи юних художників у віршах поетів. Г.Чубач«Найрідніші голоси». | с.175-176 | |
32 | 18.05.2020 | Образи юних художників у віршах поетів. Степан Жупанин. Намалюю вітер. Ліна Костенко. Якщо не можеш вітер змалювати | с.176 | |
33 | 20.05.2020 | Дива довкола нас. Олександр Єфімов «Тут усе є…» | с.177-178 | |
34 | 21.05.2020 | Як римуються рядки. Емілія Саталкіна. Кожний знає своє діло. Володимир Рутківський. «Як складають вірші» | с.179-181 | |
35 | 22.05.2020 | Як римуються рядки. Володимир Рутківський. «Як складають вірші». Складання віршів учнями | с.181-183 | |
36 | 25.05.220 | Політ фантазії і думки. Володимир Рутківський.»Ганнусині вірші»Все починається з малого Микола Сингаївський. «Дощ із краплі починається» В.Скомаровський «З чого починається весна» | «Я л.ч.»с.148-152 | |
37 | 27.05.2020 | Повторення вивченого за рік. |
№ | Дата | Тема | Домашнє завдання | Примітка |
1 | 13.03.20 | Київ- столиця України | Словникова робота Вправа 1с. 84, розповідати про Київ Вправа 2с. 84 Work BooK (WB) Ex.1-3 p.78-79 | Дорогі батьки та діти! Сподіваюсь на нашу плідну працю! Якщо виникнуть запитання- ЗВЕРТАЙТЕСЬ! Перегляньте відео "Kyiv is the capital of Ukraine"wym-1585203756138 |
2 | 17.03.20 | Карта міста | Вправа 5 с.86,WB Ex.1-3 p.80-81 | Є нагода переглянути й дописати слова в словнички та повторити лексику! |
3 | 20.03.20 | День народження. Порядкові числівники | Вивчити числівники, Вправа 1с.87, Вправа 4 с.88, WB Ex.1-4 p.87-89 | Перегляньте відео "Порядкові числівники в англійській мові": wym-1585031668175 |
4 | 31.04.20 | Звичаї та традиції | 1) Опрацювати с.89-90 2) письмово Вправа 5 с.90 | |
5 | 03.04.20 | Підготовка до свята | 1) Опрацювати с.91-92 2) письмово Вправа 5 с.93 | |
6 | 07.04.20 | Підготовка до вечірки | Вправа 5 с. 95 | |
7 | 10.04.20 | Свята у травні | Вправа 2 с. 96 | |
8 | 14.04.20 | День гумору | Вправа 5 с. 99, написати запрошення | |
9 | 17.04.20 | Улюблені свята | Вправа 1b с. 99 | |
10 | 21.04.20 | Готуємося до свята | Вправа 5 с. 103 | |
11 | 24.04.20 | Школа у Британії. Шкільні предмети | Написати про свій розклад (за зразком Вправи 3b c.105 | Переглянути відео wym-1588214024660 |
12 | 28.04.20 | Шкільні правила. Розпорядок дня | Вправи 5 c.107 Творче завдання «School rulers” | Відео-урок "My day"wym-1588214210882 Виконати тести: join.naurok.ua код доступу 898870 або перейти за посиланням wym-1588214406846 |
13 | 05.05.20 | Шкільне життя. | Вправи 5 c.113 | Код доступу 877064 join.naurok.ua або за посиланням wym-1588214699020 |
14 | 08.05.20 | На вихідних | Ex.5 p.115 міні-проєкт "Mother's day" | |
15 | ||||
16 | ||||
17 |
№ | Дата | Тема | Примітка | |
1 | 13.03.2020 | Задачі на пропорційне ділення. Розв’язування рівнянь та нерівностей. №849-855 | №856-857 | Повторюємо таблицю множення wym-1585078478045 |
2 | 16.03.2020 | Правило ділення числа на добуток. Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. Повторення ділення з остачею на одноцифрове число.№858-864 | №865-866 | Музична таблиця множенняwym-1585078355087 |
3 | 17.03.2020 | Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа.Задачі на пропорційне ділення. №867-873 | №874-875 | |
4 | 18.03.2020 | Письмове ділення трицифрових чисел на круглі десятки з остачею. Задачі на пропорційне ділення. №876-883 | №883-884 | |
5 | 20.03.2020 | Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділення з остачею на круглі числа. Вирази на порядок виконання дій. №885-892 | №891-892 | |
6 | 30.03.2020 | Ділення виду 45 780 : 60 і 299 600 : 700. Задачі на рух. №893-899 | №900-901 | |
7 | 31.03.2020 | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі числа у випадку, коли в частці є нулі. Задачі з буквеними даними. Рівняння. № 902-908 | № 909-910 | |
8 | 01.04.2020 | Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. Вирази на порядок виконання дій. Розв'язування задач. №911-917 | №918-919 | |
9 | 03.04.2020 | Контрольна робота 7 з теми«Множення і ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями» | Контрольну роботу скинула у Viber | |
10 | 06.04.2020 | Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого.№ 1,2,3 | №5,8 | |
11 | 07.04.2020 | Повторення множення двоцифрових чисел. Задачі на знаходження числа за двома різницями.№923,924,925 | №926,927 | |
12 | 08.04.2020 | Множеннятрицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двомарізницями. Задачі на знаходження дробу від числа і числа за його дробом. №928,930,931 | №933,934 | |
13 | 10.04.2020 | Множеннябагатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Задачі на знаходженнячисла за двома різницями.№935,937,939 | №940,941 | |
14 | 13.04.2020 | Множення іменованих чисел на двоцифрові числа. Порівняння задач на знаходження числа за двома різницями. №944.946,947 | №948,949 | |
15 | 14.04.2020 | Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на знаходження числа за двома різницями. №953,954,955 | №957,958 | |
16 | 15.04.2020 | Множення багатоцифрових чисел на трицифрові (ознайомлення). Задачі на рух. Знаходження значень виразів на сумісні дії. №960,961,964 | №966,967 | |
17 | 17.04.2020 | Множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578 • 403. Задачі на рух і знаходження площі. №970,971,973 | №975,976 | |
18 | 21.04.2020 | Ділення трицифрових числ на двоцифрове.Ділення з остачею у випадку двоцифрової частки. Задачі на знаходження середнього арифметичного. №982,983,988,992 | №985,994 | |
19 | 22.04.2020 | Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного . №9981001 | №1002,1003 | |
20 | 24.04.2020 | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного.№1006,1007,1008 | №1011,1012 | |
21 | 27.04.2020 | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного. №1014,1015,1016 | №1018,1019 | |
22 | 28.04.2020 | Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Розв'язування задач. №1021,1023,1025 | №1026,1027 | |
23 | 29.04.2020 | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі. Розв'язування задач. №1031,1032 | №1034,1035 | |
24 | 04.05.2020 | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить 0 одиниць.№1039,1040 | №1041,1042 | |
25 | 05.05.2020 | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею. Розв'язування задач. №1043,1045,1046 | №1049,1050 | |
26 | 06.05.2020 | Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Задачі на дроби. №1052,1054 | №1057,1058 | |
27 | 08.05.2020 | Сумісні дії з багатоцифровими числами Задачі на спільну роботу. Рівняння. №1060,1062 | №1065,1066 | |
28 | 12.05.2020 | Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами.№1067,1068,1071 | №1074,1075 | |
29 | 13.05.2020 | Сумісні дії з багатоцифровими числами. Роз`вязування задач.№1077,1078,1080 | №1083,1084 | |
30 | 15.05.2020 | Тематична контрольна. | скинула уViber | |
31 | 18.05.2020 | Аналіз контрольної роботи. Ознайомлення з письмовим діленням на трицифрове число.№10861088,1090 | №1091,1092 | |
32 | 19.05.2020 | Ділення багатоцифрових чисел на трицифрове число. Задачі на зведення до одиниці з буквенними даними.№1094,1096 | №1099.1100 | |
33 | 20.05.2020 | Повторення матеріалу. Натуральний ряд.№1101,1102 | №1105,1108, с.172 | |
34 | 22.05.2020 | Величини. Метрична систма мір.с.172-173 | №1109 | |
35 | 25.05.2020 | Додавання і віднімання . Закони додавання та властивості різниць.с.174-175 | №1110 | |
36 | 26.05.2020 | Множення. Закони множення.с.175 Ділення властивості частки. с.176 | №1113 | |
37 | 27.05.2020 | Повторення вивченого матеріалу. |
№ | Дата | Тема | Домашнє завдання | Примітка |
1 | 12.03.2020 | Контрольна робота. Природа України.Форми земної поверхні.Водойми. | Завдання скинула у Viber | |
2 | 17.03.2020 | Розташування природніх зон в Україні.Карта природніх зон України. | с.147-148 | Цікаво знати wym-1585604067864 |
3 | 19.03.2020 | Природні зони України. Мішані ліси.Полісся | с.149-151 | Перегляд відео wym-1585604116976 |
4 | 31.03.2020 | Як природа зони мішаних лісів впливає на господарську діяльність людини. | с.152-155 | |
5 | 02.04.2020 | Природні зони України.Лісостеп | с.155-157 | Використати в роботі wym-1585604306992 |
6 | 07.04.2020 | Як природа лісостепу впливає на господарську ліяльність людини. | с.157-159 | |
7 | 09.04.2020 | Природні зони України. Степ | с.160-162 | Цікаво знати wym-1585604567952 |
8 | 14.04.2020 | Навчальний проект.Чому ліси називають "легенями планети" | Зробити проект | |
9 | 16.04.2020 | Які галузі господарства розвинені у степовій зоні. | с.163-164 | |
10 | 21.04.2020 | Якою є природа карпатських і кримських гір? | с.165-168 | Перегляд відео wym-1585604733338 |
11 | 23.04.2020 | Які природні заповідники є в Україні? | с.170-171 | |
12 | 28.04.2020 | Контрольна робота.ПриродаУкраїни. Природні зони. | Завдання скинула у Viber | |
13 | 30.04.2020 | Навчально дослідницький проєкт «Що можна зробити для збереження природи у моєму краї?» | перегляд відео wym-1587841576579 | Зробити свій проєкт |
14 | 05.05.2020 | Навчальні проекти. Дослідження властивостей: твердих тіл на прикладі граніту, деревини, крейди (за вибором учителя) | ||
15 | 07.05.2020 | Тіла і речовини. Стани речовин. Різноманітність речовин і матеріалів та їх використання людиною | для використання під час вивчення теми wym-1588419217136 | |
16 | 12.05.2020 | Урок-екскурсія. Ознайомлення з формами рельєфу, водоймами,рослинним та тваринним світом, ґрунтами рідного краю. | ||
17 | 14.05.2020 | Контрольна робота №6. (підсумкова) | скинула у Vaiber | |
18 | 19.05.2020 | Аналіз контрольної роботи. | ||
19 | 21.05.2020 | Узагальнення і систематизація знань учнів. | ||
20 | 26.05.2020 | Підсумок за рік. |
Основи здоров`я
№ | Дата | Тема | Домашнє завдання | Примітка |
1. | 18.03.2020 | Безпека дорожнього руху | Цікаве відео від тітоньки Сови wym-1585077711301 | |
2. | 01.04.2020 | Рух на перехресті, майдані | ||
3. | 08.04.2020 | Аварії на дорогах | ||
4. | 15.04.2020 | Підсумок за розділом | ||
5 | 22.04.2020 | Самооцінка і поведінка людини | використати для уроку wym-1587376485537 | |
6 | 29.04.2020 | Хочу,можу, треба | ||
7 | 06.05.2020 | Шануй себе та інших | використати для уроку wym-1588419930259 | |
8 | 13.05.2020 | Звичкиі здоров’я | wym-1588860125885 | |
9 | 20.05.2020 | Творчість і здоров’я | ||
10 | 27.05.2020 | Підсумковий урок за рік |
№ | Дата | Тема | Домашнє завдання | Примітка |
1. | 16.03.2020 | «Півник»Латиська народна пісня | вивчити пісню wym-1585506774616 | |
2. | 30.03.2020 | «Наша вчителька»Вірші Наталії Іванової Музика Анни Олєйнікової | вивчити пісню wym-1585506893109 | |
3. | 06.04.2020 | «Прогулянка з батьком» індонезійська народна пісня (розучування) | вивчити пісню wym-1586155664571 | |
4. | 13.04.2020 | «Гуде вітер вельми в полі» Вірші В. Забіли Музика М. Глинки (розучування) | слухання пісні wym-1586155758185 | |
5 | 27.04.2020 | Пісня до дня матері | вивчити пісню wym-1587842382629 | |
6 | 04.05.2020 | Вивчення пісень Наталії Май | вивчити пісню wym-1588420142544 | |
7 | 18.05.2020 | Вивчення пісень Наталії Май | вивчити пісню wym-1588860525310 | |
8 | 25.05.2020 | Повторення вивченого за рік |
№ | Дата | Тема | Домашнє завдання | Примітка |
1 | 16.03.2020 | За скоєне відповідають перед законом | перегляд відео wym-1585508542188 | |
2 | 30.03.2020 | Культурна спадщина народу. | Створити навчальний проект "Сім чудес України" | |
3 | 06.04.2020 | Свята нашої держави | wym-1586338889375 | |
4 | 13.04.2020 | Україна і світ | wym-1586339060822 | |
5 | 27.04.2020 | За що шанують українців | переглянути відео wym-1587842621698 | |
6 | 04.05.2020 | Ти і світ людей | ||
7 | 18.05.2020 | У кожному куточку світу свої традиції і звичаї. | ||
8 | 25.05.2020 | Охорона довкілля - спільна праця всіх землян |
№ | Дата | Тема | Домашнє завдання | Примітка |
1 | 19.03.2020 | Розв`язування задач у середовищі програмування для дітей | використати в роботі wym-1585508998110 | |
2 | 02.04.2020 | Перетворення інформації | використати в роботі wym-1585509095502 | |
3 | 09.04.2020 | Перевадання інформації | використати в роботі wym-1586339213458 | |
4 | 16.04.2020 | Складові комп`ютера | використати в роботі wym-1586488037754 | |
5 | 23.04.2020 | Пристрої введення та виведення інформації | використати в роботі wym-1587375417814 | |
6 | 30.04.2020 | Зберігання інформації. Кодування інформації. | використати в роботі wym-1587842916111 | |
7 | 07.05.2020 | Історія винекнення пристроїв для роботи з інформацією | ||
8 | 14.05.2020 | Індивідуальні та групові проєкти | ||
9 | 21.05.2020 | Повторення вивченого матеріалу. |
№ | Дата | Тема | Домашнє завдання | Примітка |
1 | 20.03.2020 | Об`ємна аплікація з тканини та гудзиків | Виготовлення аплікації "Дерево" | |
2 | 03.04.2020 | Об`ємна аплікація з тканини. | Воготовлення м`якої іграшки "Зайчик" | зразок виконання роботи wym-1585605351896 |
3 | 10.04.2020 | Пап`є-маше. Ознайомлення з технікою . Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення виробів. | Виготовлення в техніці пап`є - маше тарілочки, стакана, вази.(За вибором учня) | Зразок виконання роботи wym-1586339666261 |
4 | 17.04.2020 | Пап’є-маше. Опорядження виробів,виготовлених у техніці пап’є-маше. Послідовність дій при опорядженні виробів. Практична робота. Опорядження тарілочки, виготовлених у техніці пап’є-маше | Прикрасити тарілочку | |
5 | 24.04.2020 | Художнє оздоблення та дизайн. Загальні відомості про декорування виробів. Техніки,матеріали,інструменти та пристосування для декорування виробів. Декорування створених виробів раніше засвоєними техніками та відомими матеріалами. Пр.робота. Виготовлення і декорування сумочки | зразок виконання роботи wym-1587376948209 | |
6 | 08.05.2020 | Художнє оздоблення та дизайн. Виготовлення і декорування створених виробів раніше засвоєними техніками.Практична робота. Виготовлення і декорування гри«Рухомі ноти» | ||
7 | 15.05.2020 | Одяг і взуття. Оздоблення одягу і взуття.Техніки,матеріали,інструменти та пристосування для оздоблення виробів. Практична робота. Виготовлення і оздоблення макетів моделей одягу з картону раніше засвоєними техніками | ||
8 | 22.05.2020 | Самообслуговування.Оздоблення взуття. Практична робота. Виготовлення і оздоблення макетів взуття з паперу і картону . |
№ | Дата | Тема | Домашнє завдання | Примітка |
1. | 19.03.2020 | Узагальнення знань про мову образотворчого мистецтва, його види і жанри. Ознайомлення з художніми традиціями рідного краю.Композиція "Український рушничок" | Намалювати український рушник. | як намалювати малюнок wym-1585606167076 |
2. | 02.04.2020 | Краса природи рідного краю. Особливості природного середовища рідного села. Розвиток спостережливості, зорової пам’яті, вміння сприймати красу природи рідного краю та відтворювати її на площині. | Намалювати улюблений куточок рідного села | |
3. | 09.04.2020 | Вибір формату для створення виразної врівноваженої композиції.Особливості архітектури рідного міста (села). Важливість збереження пам’ятокархітектури. Композиція «Садки цвітуть». | використати в роботі wym-1586340008994 | |
4. | 16.02.2020 | Зв’язок архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру. Вибір колірної гами, художньої техніки та манери зображення, визначення композиційного центру під час створення пейзажу. Композиція«Святковий день». | використати в роботі wym-1586488890084 | |
5 | 23.04.2020 | Розширення уявлень про роботу художника-дизайнера. Ознайомлення з поняттяммалих архітектурних форм (ліхтарі, альтанки, фонтани, лави тощо). Композиція«Шпаківня» | намалювати шпаківню | |
6 | 30.04.2020 | Композиція до Дня матері | намалювати малюнок для мами | |
7 | 07.05.2020 | Оформлення вітрин як один із різновидів прикладного мистецтва. Прийомигрупування різних за розміром та кольором предметів. створення дизайну вітринимагазину». | ||
8 | 14.05.2020 | Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору вбагатоплановій тематичній композиції. Композиція «Україна – моя Батьківщина». | Намалювати малюнок "Україна - моя Батьківщина. | |
9 | 21.05.2020 | Узагальнення та систематизація знань учнів. Колективна композиція «Мій рідний край». |
Протягом тижня проведення зарядки | wym-1585607120958 | |
Коментарi